Du har ingen makt over meg lenger

Herrelighet! 😬

Jeg var ikke høy i hatten når jeg entret politi kontoret i dag men heldigvis får jeg snakke med noen som vet om hele situasjonen og som kjenner alle aspektene  i saken.❤️

 

Søknad om forlengelse av besøksforbud er sendt og jeg vil få svar iløpet av noen dager, jeg kan risikere at det blir avvist og jeg må da igjennom en hel runde med klaging og usikkerhet. Dette må jeg altså gjøre hver 6.måned i lang tid fremover.💔

 

Å få møte noen der som faktisk forstår har vært helt vesentlig for hvordan jeg har det i etterkant av å gå imot alle mine grenser når det gjelder kontakt med politiet. 

 

Jeg har også avverget en blogg-krise og fått skaffet meg delen jeg manglet til laderen min. Jeg har klart å miste den ene delen av laderen til PC og kvaliteten på innleggene mine synker med det samme jeg bruker telefon eller Ipad. *Pjuuuuh* 🤭

 

 

 

 

Fotograf er bestilt og bryllupsgaven vi fikk ifra Rusettervernet skal brukes! ❤️ nesteneste helg skal vi på sommerfest i Naustdal med gjengen våres så vi skal overnatte i Førde for og møte barna dagen etterpå og har klart å fått fingeren ut og bruke denne gaven.❤️

 

Bare 9 måneder etter bryllupet!🤭 vi har funnet en veldig flink fotograf som ønsker og ta bilder av oss utendørs om været tillater det og jeg har hatt en fin samtale og fått massevis å tenke på og planlegge. 

 

Jeg har fått bestilt EU-kontroll til bilen, søkt om kredittkort til bryllupsreisen våres til Mallorca og fått bestilt hotellrom til helgen i Førde så jeg vil våge og påstå at jeg endelig har funnet motivasjon til og ta tak i alle disse løse trådene rundt meg.

 

Vi har også hatt en dialog om hva vi skal gjøre med denne rollen vi har som pårørende og blitt enige om at behandleren til Sebastian skal ha samtale med både han og pappaen hans for og sette grenser for livet sitt og få ut alle disse tankene som han ikke klarer og snakke om.

 

Vi må unngå alle disse tingene som kan skape problemer i fremtiden, vi må gripe problemene med roten og dra dem opp. Å sette søkelys på alt det andre rundt er ingen vits, vi må faktisk ta ett oppgjør med alle disse gnissningene som faktisk holdt på og ødelegge hele ekteskapet våres.❤️

 

Vi velger å gjøre noe med det før det går så langt igjen.

 

Vi kan faktisk ikke tillate oss og slippe opp og gjøre den samme tabben igjen.

 

Klokka har bare bikket 13 og jeg har allerede fått bort mesteparten av tingene på lista mi, jeg kunne ønske at alle dager var som denne på tross av en nervepirrende start følte jeg på en viss mestring av å klare å gjøre det.

 

Som om jeg har tatt ett viktig steg for å slutte å være redd, jeg har stått opp for meg selv. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg