Du er aldri aleine, det er mange av oss! – fellesskapet som reddet meg-

Flere ganger i dag har jeg tatt meg selv i å gå inni ett rom og bare lytte til stemningen, latteren og menneskene i høylytt samtale og tenkt på hvor lykkelig jeg er sammen med disse.❤️

 

Hvor mye det betyr for meg å være en del av dette fellesskapet og hvor mye det har gitt oss, alle disse opplevelsene, alle disse gangene vi har funnet aksept, kjærlighet og forståelse.

 

Hvor mange ganger jeg fortvilt har tenkt at jeg er mutters aleine i verden med disse utfordringene plutselig er omkranset av massevis av ulike mennesker som har kjent på det selv.

 


Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag uten dem.❤️ 

 

I kveld har vi minglet, laga klart lokalet til i morgen og har funnet senga! 😁 det har vært en lang dag og vi trenger og lade før morgendagen som blir PROPPFULL av inntrykk og følelser.

 

Jeg har aldri følt meg mer hel som i kveld og tanken på at dette bare er starten får magen til og krible av spenning! ❤️

 

Natta venner og takk for at jeg får dele alt dette med dere 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg