Drømmekveld! – Starstrucked av Tommy Steine

God aften bloggen jeg er tom for ord!😳

Jeg har møtt ett av mine store crushes, en jeg har sett opp til og fulgt med siden jeg var liten og en som jeg også nå ser på som en likemann. Tommy Steine fikk hele salen til å lukke opp alle latter-dører etter en lang dag med alvor.❤️

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har oppført meg som en tenårig i hele kveld 😂 ja jeg fikk til og med kjære Ingrid til å gå bort til Tommy og spørre etter autograf til meg, hadde jeg drukket hadde jeg ikke nølt ett sekund men på mange måter er jeg ikke den samme lenger. Selfies fikk vi og!😁

Jeg tror helt ærlig at jeg ikke kommer til å klare å sove i natt, jeg er tett under taket😳 det er faktisk sant det jeg alltid sier, man kan faktisk være mer rusa på livet en man noengang var i den faktiske rusen 👍

Natta bloggen ❤️ 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg