Drømme-helga er snart over! -vil leve lenge på minnene-

God kveld kjære leserne mine!❤️

I kveld har jeg blitt sittende stuckd på laptoppen og bestilt bilder til den store gullmedalje! 😁 jeg har også bestilt takkekort og er faktisk ganske så fornøgd med meg selv, jeg er nemlig svært lite teknisk, tro det eller ei men jeg kom i mål og har krysset nok en viktig ting på listen over ting to do.✔️

Jeg føler vi har fått litt orden i kaoset etter bryllupet, stua ser ikke ut som i går og ting har falt på plass her hjemme, jeg har fått tid til og få oversikten over gavene, laga ferdig ett album jeg fikk ifra en av gjestene mine, hun sprang rundt og tok bilder med polaroid-camera! det skapte magi i rommet! 😁 denne søndagen har rett og slett blitt brukt til og rydda opp etter sykdom og ett heidundrende bryllup. ❤️

Vi er veldig tilfredse og lykkelige akkurat nå. I morgen starter min kjære i jobb igjen etter å ha hatt en fullverdig og lang ferie, jeg skal på jobb på tirsdag og håper at jeg får stemmen tilbake til da, i kveld  sitter vi med champagne ifra Europris uten alkohol og snakker om bryllup og får orden i de mange bildene vi har ifra den store dagen. Det blir godt og få orden på alle tingene slik at vi kan ta vare på flest mulig minner ifra den perfekte bryllupsdagen på tross av sykdom og dystre utsikter i forkant! ❤️

Dette har vært en magisk helg som vi vil ta med oss resten av livet ❤️ Det er absolutt ingenting jeg ville forandret! Akkurat nå er livet akkurat slik det skal være og jeg skulle visst dette før, hvor godt livet faktisk kan være!

Natta ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg