Dritstolt av denne bloggen her!

Det høres sikkert veldig rart ut! Men jeg ser på denne bloggen som barnet mitt, det er her det hele startet og den har vært med meg igjennom hele denne prosessen! Den har hjulpet meg når jeg har vært trist, engasjert eller bare veldig lykkelig, og den har vært mitt talerør når jeg har kjent på urettferdigheten på kroppen, jeg har også brukt den for å nå ut for å spre budskapet mitt om at det aldri er for seint og at når det er mulig for meg, så klarer alle dette her! Jeg har vært igjennom en ekstrem forvandling både fysisk og psykisk og står sterkere enn noensinne tilbake og er bare så takknemlig for alt jeg får lov og være med på! Tenk at jeg har klart å åpne meg opp, vise alle hvem jeg er og hva jeg står for, uten å være så redd at jeg driter på meg selv? Tenk at jeg har vært så heldig og finne styrken i meg selv til å stå i alle disse kampene og fortsette uten å gi opp! ALDRI hadde jeg trodd dette var mulig!

Jeg har gått ifra å være fullstendig lukket med garden oppe til å klare og åpne meg opp for psykologen min, og bloggen har vært grunnen til dette, uten bloggen hadde jeg ikke funnet denne metoden til å bearbeide en fortid full i spøkelser og traumer, jeg hadde aldri klart å holdt meg edru uten å fjernet disse en etter en. Bloggen har alltid vært der for meg, uten at jeg har lagt noen større tanke i det, og jeg ønsker det skal forbli slik. Jeg ønsker ikke å sitte å gruble ihjel det jeg deler, for da ender jeg opp med å dele ingenting. Her får dere den hele og fulle sannheten, og om dere ikke liker det så er det bare å trykke på krysset i høgre hjørne 🙂 

Hele veien har det skjedd positive ting for meg på grunn av denne bloggen og jeg har fått være med på ting jeg bare kunne drømme om før, men nå ser det ut som bloggen også får litt oppmerksomhet og at flere og flere fatter interessen for arbeidet jeg legger ned i dette, og i dag har jeg blitt samarbeidspartner med ungdom rus og psykisk helse!

Målet mitt er å nå ut til flest mulig for jeg tror genuint på denne bloggen og det den står for 🙂 ja til mer åpenhet og ærlighet! Ja til å knuse alle fordommer og alle eksempler på hva en rusmisbruker er for noe, det kan skje alle, og det er så vanlig! Vi er forbi den tiden der vi skal holde ting for oss selv og holde en fasade, det skal iallefall jeg jobbe med å eliminere. 

Hver eneste kommentar for denne bloggen her tar jeg til meg, og det er dem som betyr noe. Det hele er bare verdt det når noen forteller at dem kjenner seg igjen eller at jeg treffer noe inni noen, jeg håper jeg kan fortsette i samme tralten, uten filter og brutal åpenhet og ærlighet, for fytti katta så jeg har vokst på dette! Tusen tusen takk kjære alle sammen <3 dere gjør meg vanvittig sterk hver eneste dag! Nu kjør vi! 

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg