Dr.phil og jeg har en date i kveld!

God kveld kjære lesere!❤️

I kveld har jeg faktisk ikke ord som er dekkende og kan beskrive lettelsen jeg føler, noe jeg har utsatt i evigheter og hatt dårlig samvittighet for er gjort og er ute av verden for alltid (eller helt til neste år). Noe jeg virkelig har gruet meg til og gått og gnagd på lenge! 😁ingenting er som den følelsen når man er ferdig! HELE 4 sammenhengende timer tok det!😳 i fire timer har vi sittet her og jobbet med regnskapet. Jeg har vært så okkupert at jeg har glemt og spise så først nå sitter jeg og inntar dagens første måltid.😂

 

 

 

 

Først nå gikk det opp for meg at jeg faktisk er aleine hver eneste kveld denne uka og faktisk kan gjøre akkurat det jeg vil, så nå sitter jeg og spiser micromat og ser Dr.phil 😁. Jeg har bestemt meg for at denne mandagskvelden skal brukes liggende strak ut i sofaen til jeg finner energien til og forflytte meg inni senga og legge meg!❤️

 

 

 

 

Mandagen har tross alt blitt en fin dag, tross anmeldelse og tross at jeg har gjort saker jeg overhode ikke liker, mandagen som kunne blitt en dårlig dag har faktisk ikke blitt så verst. Dagene blir slik man legger det opp til selv, om man tar det med en god innstilling og bare kjører på så går det som regel bra til slutt! jeg legger meg i kveld som ett lettere og mer tilfreds menneske!😁

Nå er det tid for Dr.phil, micromat og chill på sofaen før senga, tusen takk for i dag bloggen! dere er magiske!!! ❤️❤️

 

 

Innhandling til ei kone som er aleine heime og ikke har mannen til og lage mat.
Dagens første og siste måltid.

 

NO kosa eg meg! 😂😁❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg