Dopbruk og poengspekulasjoner i Eurovision!

Nå har jeg sett igjennom videoen 10 ganger og jeg ser det samme hver eneste gang, vokalisten ifra Italia som bøyer seg ned og snorter en linje på bordet. Jeg har dopet meg en del igjennom livet, jeg har faktisk dopet meg nok til og vite at man ikke lener seg ned på denne måten for og rydde knust glass som dem påstår selv.

 

Det jeg reagerer på er at vinnerlaget nekter blankt og forteller at dem skal doptestes frivillig når dem kommer hjem til Italia. Alle vet at noen rusmiddel går fort utav kroppen og at å vente vil faktisk vise feil på testene. Amfetamin feks går utav kroppen iløpet av 2-4 dager.

Det har vært mye spekulasjoner etter Eurovision i år og det med god grunn. Stemmene som ble gitt, hvor forsvant dem? jeg håper at dette blir etterforsket grundig og at om Italia faktisk har vært dopet så blir det represalier. 

Jeg vet jeg er litt inhabil siden hjertet mitt ligger hos TIX i år, men etter å ha sett igjennom videoen så mange ganger så mener jeg oppriktig at hovedpersonen i Italia tok seg ei heftig stripe på direkte tv!  

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg