Domme-dag, legetimer og samvær med verdens beste barn! FOR en dag!

Hello bloggen! Og god morgen! 😁

Vi har allerede komt til ferja på Lote-Anda og jeg ser allerede at vi har beregnet lite tid! 😳 Veiarbeid gjør at det er stor fare for at jeg blir for sein til timene på sykehuset men i dag tar vi ting som dem kommer!😁


Jeg gruer meg skikkelig til disse kontrollene, den ene med cysten dem fant i munnen min og opererte ut. Jeg merker at det nå er mer men jeg har ingen forutsetning til og vite. Den andre er på grunn av blodsykdommen autoimmun trumbocytanemi!

Jeg er jevnlig til kontroller for dette siden dem ikke kan friskmelde meg, det er en lurende og snikende sykdom som det alltid vil være en overhengende fare for kommer tilbake.

Jeg er i trygge hender og har flinke leger som jeg stoler på ❤️

 

Det hjelper litt på nervene og ha denne karen med meg, vi må vente i mange timer i dag og det hadde vært riktig kjedelig og gått aleine ❤️ barna kommer ikke før langt utpå ettermiddagen så vi får fylle timene med shopping og kafébesøk vi to 😁

ønsker dere en flott start på tirsdagen kjære lesere ❤️

 

 


Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg