Døgn nr.4 uten «min beste venn»

God kveld kjære leser og velkommen inni mitt univers!😁❤️

Jeg er på fjerde døgnet nikotinfri for første gang på 23år!😬😤

 

Absolutt alle tanker handler ikke om snusen lenger, jeg klarer faktisk å ha noen øyeblikk der jeg ikke tenker på det men jeg klarer ikke å slappe av med Candy Crush i flere timer i sofaen lenger.🤭

 


Før kunne jeg lande i sofaen med spill på telefonen og virkelig finne roen men nå har jeg rett og slett ikke ro i rumpa, da flagrer bare tankene og suget kommer.

 

At jeg av alle mennesker i hele verden skulle klare meg uten nikotinen er noe jeg aldri i mine villeste fantasier hadde trodd, og nå tenker jeg og motbevise alle disse tingene jeg selv ikke tror jeg klarer.❤️

 

At jeg ikke finner roen har resultert i at jeg har sulla rundt i “redet mitt” her hjemme og rydda og styra rundt, vi har også i kveld vært på loppemarkedet og ryddet bort jula siden vi neste gang skal holde åpent blir i februar.

 

 


Skapene mine her hjemme er veldig glad for at jeg er sugen på en snus 🤭 det skal nå jammen være sikkert og visst! det er lenge siden jeg har rydda så manisk rundt.

 

Jeg håper at de neste dagene blir lettere og lettere, men jeg frykter at savnet etter “Min beste venn” alltid vil være der.

 

At vi mennesker er vanedyr visste jo jeg ifra før, jeg kutta jo røyken på dagen for to år siden men jeg blir like overasket over at spesielle situasjoner gjør at jeg automatisk kjenner at suget etter nikotin melder seg så mye at alle hårene på kroppen reiser seg. Å kjøre bil uten å putte den inn, å ikke ta med seg boksen når jeg går og legger meg, å ikke putte en oppi med det samme jeg slår opp øynene på morran, ja dere skjønner tegningen.🤭

 


Det er vanskelig men overhode ikke umulig, jeg teller bare ned til at det skal bli enklere å leve som ett menneske som verken røyker eller snuser lenger.


Det viktigste er å alltid ha noe i kjeften! 😂

 

Natta bloggen, takk for i dag ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg