Diagnoserot! – diagnoser kan gi trygghet og forklaringer –

God morgen kjære alle sammen! 

Denne natten har bydd på utfordringer i form av mareritt men jeg prøver og restarte meg selv og ta fatt på denne mandagen og den nye uka som ligger foran oss, jeg er sikker på at den blir bra. 

Etter jeg postet innlegget om foredraget jeg skal holde har jeg fått inn masse tips! noe jeg setter veldig pris på for jeg føler jeg er på dypt vann. Å konfrontere alle disse episodene og tingene som har skjedd har tatt meg litt på sengen, jeg innser at jeg ikke er klar for det hele, men skal gjøre mitt beste.

Forrige uke satt jeg av til og ta vare på meg selv, men denne uken er jeg “tilbake” og har mye på agendaen, nå skal jeg prøve og være der for meg selv men også for andre, så får vi se hvordan dette går. Jeg gleder meg til og ta dere med på både opp og nedturene jeg vet kommer, vi alle vet at dem kommer. 

Jeg har gledet meg masse til denne uken, da psykologen min kommer tilbake etter og ha vært sykemeldt lenge. Jeg har nemlig noe nytt jeg ønsker og ta opp med han og jeg gleder meg til og få enda ett område av livet mitt avklart.

Jeg har ikke snakket med mange om dette men jeg ønsker og utredes for ADD/ADHD, dette er noe som har lagt i bakgrunnen hele livet men ikke blitt avklart. Jeg har vært narkoman, jeg er ikke ute etter medisinene og er veldig klar over faren ved å bruke disse, men jeg ønsker og vite hvem jeg er og hva som ligger der bak og murrer, jeg ønsker og bli kjent med meg selv. 

Dette er noe jeg virkelig ser frem til og få avklart, jeg fikk en løs diagnose da jeg var liten men ingen papirer på dette, dette ville hjulpet meg om jeg velger og gå videre på skole og utdanne meg, det ville rett og slett gjort det enklere og forstå meg selv og den uroen jeg går med, så denne uka er dette høydepunktet og klimaxet! 

Jeg ønsker dere en fantastisk start på denne uka og en god mandag! dere gjør meg vanvittig sterk og modig! takk for motet dere gir meg og for godheten dere viser!

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg