Dette har vært den fineste juleaften jeg noensinne har hatt!

Alle tradisjoner er brutt! klokka er 22 og vi er akkurat ferdige med gavene, ellers pleier vi å spise kl17 og kaste oss i gavene men i år har vi som sagt endret hele juleaften og gjort den helt ny!😁 vi har slappet fullstendig av og tatt ting som det har falt seg, dette har vært den fineste juleaften jeg noengang har hatt! ❤️

Gleden var stor i kveld når vi fikk gjester akkurat når pinnekjøttet var ferdig, Sebastian har laget i trykk-kokeren jeg kjøpte tidligere og det ble PERFEKT! gjesten våres hadde med hunden sin og det var noe som skjedde idet dem kom, julefreden senket seg i heimen og hjemmet var komplett når ett dyr kom i hus. ❤️ Det er første gang jeg har fått gjort jula på “Min” måte og jeg tror faktisk at dette blir standaren!😁

Gavene var så mange og så store, vi er helt overveldet! 😳 vi er rike på mennesker som er glad i oss ❤️.

For en fredelig jul dette har vært, jeg har fullstendig sjelefred, jeg kjenner meg så avslappet at om jeg slapper mer av inni meg nå så stopper hjertet mitt 😂.

Det er kanskje det jula handler om? å finne freden? det handler ikke for meg om disse store tingene, men disse små øyeblikkene der man på ekte bare koser seg ilag med andre.

 

 

Nå gleder jeg meg til resten av kvelden, jeg gleder meg til å våkne i morgen og vite at det hele er overstått og at det ble bedre en jeg fryktet, jeg gleder meg til å reise til Bergen ilag med mannen min og være med familien der og jeg gleder meg noe helt vanvittig til å ta fatt på år 2023!😁🫶

God jul venner🎅🏻🫶

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg