DETTE blir så spennende! deleglede på topp i tre hele dager!

Det er nok sjeldent at jeg er så fornøgd med å komme frem som i dag, med verkende hender og en anstrengende lang reise ankom vi akkurat Storefjell høyfjellshotell!😁

 

Jeg personlig følte at jeg kom hjem på ett vis, etter fire år på rad på akkurat samme tid og akkurat den samme reisen med påfølgende reisefeber, det er tradisjon det her!❤️

 

Nå skal jeg prøve å samle meg litt før middag venter og å møte alle disse menneskene som jeg har blitt så glad i! Hellemåååne så jeg gleder meg til disse dagene her!🤭 nå skal livet bare nytes til det absolutte fulle og jeg gleder meg til og dele dagene med dere her inne. DETTE blir spennende! 😁❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg