Dette blir en spennende helg!

Nå høres jeg utrolig klengete og needy ut, men jeg har sett frem til og bare hente min kjære og ta fullstendig helg nå i hele dag! uka har vært en hard påkjenning og jeg kjenner at det kribler i meg etter å komme meg avgårde i morgen. I morgen skal vi på tur og skal delta på årsmøtet for Rusettervernet Sogn og Fjordane for andre gang! jeg skal holde tale og kjenner at jeg gruer meg som alltid, men denne kjærkomne pausen ifra hverdagen er noe vi trenger begge to. 

Vi har nå handlet og han kom hjem til ett rent og pent hjem, det verste jeg vet er å være på tur i helgene og komme hjem på søndagen til ett rotehus. Det er ikke slik at det alltid er rotete her, men vi er to rotehuer som bor sammen, klærne våres ender plutselig i hauger her og der og ingen av oss aner hvor dem kommer ifra. Med to like ille så kan dere tenke dere at å rydde hver eneste dag hele tiden ikke er noe for meg, men nå er det pent her når vi kommer hjem ifra årsmøtet vi ser så frem til.

Pakkingen gjenstår og alle som kjenner meg vet at jeg kaster alt jeg har i en koffert rett før avreise, så her er det ingen planlegging av hva som skal nedi men mer kaos rett før er min greie. Jeg skal prøve og ta tak i denne dårlige egenskapen en dag jeg får tid :).

På handleturen kom jeg over en liten nusselig blomst, og jeg som ikke en gang liker blomster falt pladask og måtte ha den. Når man finner noe man virkelig liker tenker jeg det er innafor, men som alltid tror jeg den ikke har det helt lange livet her i huset. Jeg har klart og drepe aloe vera planten min og det har jeg hørt nesten er umulig.

NÅ er det endelig helg i heimen! mammaen min er på bedringens vei og jeg kan senke skuldrene mine, til neste gang. 

 

                        God helg folkens! 

Ps: Jeg ble plutselig snapchatvert for mab.est2015 i dag, så for dere som vil følge med er det bare å adde den 😉 i samarbeide med Metalheads against bullying!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg