DETTE blir den beste helga ever! – magiske helgeplaner-

I dag var jeg rimelig ferdig når jeg først kom meg hjem etter jobb, jeg hadde egentlig tenkt og ta meg helt fullstendig fri men vet jeg egentlig hvordan jeg gjør slikt? Neeei… 😳 jeg har blitt sittende og organisere morgendagen og har vært rimelig engasjert!😁 jeg har våknet til live igjen og plutselig er jeg ikke så ferdig som jeg følte meg akkurat.😂

Livet er forunderlig, og det er dette energinivået mitt også, det ligger ikke stabilt men skyter oppi skyene og daler nedi djupe dalar. Etter mye overtaling ble Sebastian med på ett slag med Skipbo! 😁 jeg kjøpte jo nytt spill da sofaen skulle innvies, men det har blitt liggende og han har nektet og være med. I kveld klarte jeg og lure han utpå glattisen og det endte faktisk opp med at han likte det.

Nå har han stukket på trening og jeg har en personlig streik i sofaen, ett sted går grensen for sprekhet!😂 jeg trener da ikke på en fredagskveld når jeg faktisk bare kan bli liggende foran tv og organisere fyrhelga vi skal ha!❤️

Det gikk akkurat opp for meg, smått om sen at det faktisk er helg igjen! det er tre uker siden vi gifta oss ❤️ Jeg vet ikke men jeg har en god følelse i magen på at livet faktisk bare kommer til og bli bedre og bedre etterhvert som man får det «gamle» livet på avstand, får kutta bånda og glir mer og mer inni dette «nye» livet vårt ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg