Det viktigste med bryllupsdagen i går var….

Dette er dagen for og ta innover seg alt som skjedde i går, ta innover seg hvor stort dette har vært og til og rydde opp etter gårsdagen!😁

Jeg er fortsatt sjuk og har vært det siden torsdag og tenker og ta resten av denne søndagen og frem til jeg skal på jobb på tirsdag til og faktisk ta hensyn til  helsa mi, jeg har måttet bare presse meg igjennom disse dagene og gjort det som måtte gjøres for og få dette gjennomført men nå skal jeg faktisk la meg selv være sjuk litt.

Det var en stor glede for meg i går og se at Sebastian faktisk fikk litt nerver og fikk en reaksjon, han var ikke høy i hatten når vi møttes på bakrommet i kirka før vielsen. Pappaen til Sebastian som møtte han før han kom til kirka sa at han var våt på hele skjorta. Han har vært såå KUL! hatt SÅ god tid og har tatt dette som den største selvfølgen i verden, imens jeg har gått og hatt smånoia lenge. Endelig kom det en reaksjon og i gårkveld sa han at det var helt vilt og ta innover seg hva som akkurat hadde skjedd.

Jeg tror ingenting vil endre seg med ett ekteskap, vi skal leve slik vi har levd og vi har vært sammen i 3år så jeg tror ikke vi våkner som helt andre mennesker bare fordi vi har gifta oss. I bunnen har vi ekte kjærlighet til hverandre og en respekt som er viktig for å få en god relasjon til og fungere over mange mange år.❤️

Vi er SÅ klare til og starte fremtiden, som vi alltid har vært. Det viktigste med hele bryllupsdagen min var at barna mine var der og delte den med meg og at nesten alle jeg er glad i var der under samme tak.

❤️Å ha de voksne barna mine der igjennom hele dagen var som en drøm som gikk i oppfyllelse, noe jeg har kjempet så hardt for og noe jeg har drømt om siden den dagen dem ble tatt ifra meg. Det var det viktigste med hele dagen i går og jeg er så takknemlig.❤️

 

 

Stua i gårkveld, det er godt vi har fått rydda i sysakene i dag.

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg