Det viktigaste e å gjere ungene mine stolte!

Annonseinnlegg

Jeg har tenkt å blogge om dette leeeenge, tenkt å dele historien min. Men i bakhodet har jeg tenkt på barna mine, og tiden har ikke vært klar for dette kjøret. Men nå føler jeg at dem er voksne nok! Dem vet historien min, ikke alt. Men det får dem her.
Og jeg syns dem er voksne nok nå til å få vite alt.
Det viktigste for en mor som har mistet barna sine til barnevernet er att barna har det bra, og det har mine.
Det viktigste for en mor som har mistet barna på denne måten er at barna skal være stolte av en.
Det viktigste for meg er å vise barna mine at jeg har gjort graverende feil i deres barndom som har gått utover dem.
Og INGENTING av det som har skjedd har skjedd på grunn av dem.
Dette er MITT ansvar, det er JEG som har gjort feil. Dem er HELT uskyldig oppi dette, og jeg er villig til å ta ansvar for dette.
Jeg har drete på draget og vært en dårlig mor. Men jeg skal bruke hele resten av livet mitt til å gjøre dem stolte.
Det er viktig for meg å ikke eksponere dem på denne bloggen her, og bilder av dem blir ikke lagt ut på nettet av meg. Men jeg føler ikke jeg eksponerer historien deres. Dem lager sin egen historie, og jeg er så stolt av dem begge to!
Dem blir sunne voksne, med gode verdier. Også har dem 2 familier som elsker dem overalt på denne jord, og vil støtte dem igjennom livet, som ikke alltid kan bli så enkelt.
Jeg er en stolt mor!

Nå har jeg laget middag til min kjære <3 og hentet camera på posten! Jeg har ønsket meg slikt camera så lenge jeg kan huske! Så da jeg fant ett på finn.no for 900kr kunne jeg ikke la være! NÅ kan jeg ta masse bilder på samværene med barna mine og leke meg litt! <3
Jeg har også bestemt meg for datostart for gruppen, og jeg har fikset med lokale, så nå går det straka veien! Nå er det ut i liv, og det gleder meg!
I kveld får jeg pris på vindusskift på hele huset, og det gleder jeg meg til! Håper det ikke koster skjorten og at dem er snille med lommeboka mi.
Kvelden skal nyttes til besøk av en kompis og PlayStation spilling med gutta fra kalkutta <3
Legger ved bilder fra dagen.

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg