Det var OVERHODE ikke slik det skulle bli – Livet lar seg ikke planlegges

I går satt jeg og funderte over hvordan jeg skulle få tiden til bryllupet til og gå fortere og i dag er det tvert motsatt 😳livet gir en noen karameller noen ganger og jeg har funnet ut at ingenting her i verden faktisk kan planlegges, i alle fall jeg kan ikke planlegge noe som helst.😂

Det beste er bare å leve i øyeblikket, la livet ta deg dit det fører og bare nyte så lenge man kan, alt kan faktisk alltid bli verre.❤️

I dag har jeg gjort alt i min makt for og bli fort bra igjen, jeg har sikkert tatt overdose på c-vitaminer, dusjet langt og lenge og har lagt under dyna hele dagen, jeg har dratt den så langt at jeg har fått min kjære til og gå på apoteket for og skaffe kriseløsninger med smertestillende og betennelsesdempende halspastiller. 😂 Ja jeg føler at nå kan jeg faktisk ikke gjøre noe mer og håper at jeg våkner litt bedre i morgen. 🤞

 

Jeg har fått mange kommentarer om at det sikkert er stress som har ført til dette, det kan jeg herved avkrefte for jeg har aldri vært mer roligere til sinns og vi har planlagt dette bryllupet i lang tid for og slippe og bli stresset. ❤️ Jeg er medisinert nå, det er ikke slik lenger at jeg springer rundt som en Duracell-kanin😂 , det var i “gamle dager”. Jeg har lagt alt til rette for å måtte gjøre minst mulig de siste dagene før bryllupet så dette har ingenting med stress å gjøre, det er rett og slett en god gammeldags forkjølelse som kom veldig ubeleilig som dem oftest gjør. 😁

 

Utfra dette er det ikke korona jeg har.
PJUUUUH!

 

Min kjære har vært en helt i dag, han har duket opp med middag og gjort alt i sin makt for at jeg skal ha det mest mulig behagelig, ALLTID viser han seg som den mannen han er i slike situasjoner og jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten han, heldige meg som får bli kona hans.❤️

Nå skal jeg finne senga for dagen i morgen blir ellevill! vi skal i kirka, vi skal lage til lokalet og få alt på stell, jeg håper at helsa holder.🤞 Takk for at dere alltid er her for meg ❤️

 

 

Krampeaktige forsøk på og bli bedre!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. God bedring, Monica. Med fin positive innstilling blir du nok frisk til den store dagen. Og får dagen du ønsker deg. Lykke til. 👍❤
      Jeg skal tenke på dere på lørdag, når jeg vier et par her nord. Jeg er ikke prest, men humanistisk vigsler.

    2. Kan jeg få anbefale ingefærrot? Send din kjære på butikken og kjøp fersk ingefærrot. Skrell den, del den i biter (er den stor, del den og bruk resten i morgen), kok bitene i ca en halv liter vann og la den trekke i 5-10 minutter. Sil av bitene, drikk vannet eller lag deg vanlig te av det. Hjelper som fy på halsvondt/forkjølelse. Ta en ny runde i morgen og du er frisk!
      PS De “tøffeste” tygger på bitene (ukokt)
      Lykke til med bryllupet.

    3. Håper du våkner friskere opp i dag enn da du la deg i går❤masse lykke til med morgen dagen ønsker dere masse lykke ønskninger for bryllupsdagen. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg