Det største problemet i ekteskapet vårt blir ganske så trivielt med tanke på livet vi levde før

Etter seks timer skolerett i en stor sal, lyttende til en foredragsholder så kjenner jeg at det var godt å være litt i aktivitet! loppene i blodet får virkelig kjørt seg!🤭

 

I dag kom jeg hjem til ett stort tomt hjem da mamma er på Haukeland for en sjekk og Sebastian jobber overtid, jeg er ikke vant med å være helt aleine her og jeg kjenner at jeg nyter disse timene. Det er noe med det å være aleine i eget selskap og bare falle til ro.❤️

 

Jeg kjenner at jeg er litt redd for at all kunnskapen jeg nå tar inn over kort tid skal krølle seg i hverandre slik at jeg blir forvirret, det er ikke lite som skal inn når både fagdager og utdanning snakker om nesten det samme.

 

Nå skal jeg bare nyte freden, ta innover meg alt jeg har lært om relasjoner i dag og ta ett tak her hjemme når jeg har noen timer til overs. Min definisjon av egentid er å ta seg en lang varm dusj, for så og legge sammen klær og rydde kåken. Min ektemanns definisjon er mat, sofa og tv!😂

 

 

 

Vi er forskjellige med ulike prioriteringer og hver gang jeg tenker med irritasjon over at han ikke klarer å rydde kjøkkenet etter seg så tenker jeg: Fy faen! så heldige vi e! som kan rette fokuset mot noken så trivielle ting! tenk med det livet vi har levd at vi kan irritere oss over at noen ikke rydder nok hjemme! 🤭❤️

 

Disse første ukene i denne nye tilværelsen har lært meg at restitusjon er det viktigste når det er som travlest og å lære seg og ta disse pausene er helt nødvendig for og holde ut. Jeg skal bli flinkere på og balansere disse pausene mine og sortere bort det som strengt talt ikke er nødvendig.

 

Denne egentiden skal nytes! ❤️

 

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg