Det rareste jeg har opplevd på lenge!

Vi er på vei til fest og har noen timer med kjøring foran oss! Jeg har blitt nedgradert og sitter i passasjersetet for første gang på det jeg kan huske. Jeg merker hvilken kontrollfreak jeg faktisk er og tar meg selv i og være en av disse irriterende passasjerene som påpeker feil og skriker ved den minste rykk i bilen 😂

Å gi ifra seg kontroll eller ikke selv være ansvarlig er en stor kamel og svelge for mennesker som meg men jammen santen tror jeg at jeg bare har godt av det! 😁

Nå ser jeg frem til en lang biltur med musikken på fullt sammen med to mennesker som betyr masse for meg ❤️ Jeg føler meg rik på slike dager!

I dag skal jeg virkelig leve livet til det fulle og ta til meg alt dette positive som skjer rundt meg ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg