Det rakner snart for meg her

Annonseinnlegg

Jeg er SÅ glad jeg har bøttet nedpå med masse Red Bull i dag som gir deg vinger, ellers hadde jeg nok bikket over fullstendig her jeg sitter.
Først i går så trodde jeg bloggen var blitt slettet i mange timer, med den angsten over meg, og nå har jeg funnet ut hvordan jeg legger inn annonsebildene riktig, med skikkelig oppsett. Etter 100 timer med redigering, var det lite hyggelig att jeg nå må sitte å redigere alle innleggene på NYTT. Får heller ikke noe hjelp eller svar med noen på hvordan jeg gjør dette. Så jeg har blogget en mnd uten å skjønne hva jeg driver med! Men ja det er bra jeg har bøttet nedpå med Red Bull så jeg faktisk klarer å holde meg våken! Det gir deg vinger sier dem, men er bra det ikke fører til att jeg våger meg over fartsgrensene her når jeg kjører på alle disse turene mine <3 mammaen min og jeg har hatt en fantastisk dag mens min kjære samboer har tatt dagen i soffaen med tv-en og tur i trimløypen som vi har her i vakre Måløy <3 det er hærlig å gå der, og gode løyper.
Jeg har kjørt litt rundt med klær, mat, ting og saker jeg ikke trenger lenger, og tenker att loft og kjeller blir tømt i rekordfart så effektiv som jeg er for tiden. Det er godt medisinene mine kan gi meg litt ekstra akkurat i startfasen, for drømmen ER ett foretak, der jeg får muligheten til å gjøre slike ting, uten att det går utover meg selv! Så oppfordrer sterkt til spons! Og jeg har opprettet egen konto til dette. Kontonummeret er : 37054183160 , og den er helt adskilt fra MIN private økonomi SELVSAGT! Pengene vil gå til det vi trenger, og vi har ennå ikke fått noe til leige av lokale, det er det viktigste, så vi får gruppen opp. Uten penger kan jeg ikke organisere turer, eller kjekke ting for denne fantastiske buketten mennesker. Og til nå er vi 11 personer, og jeg har jo ikke startet med møtene en gang! Det føles virkelig bra, og jeg gleder meg til flere finner mot og kontakter meg. Alle er velkomne, og jeg lover det ikke blir kjedelig!
Det er bare 2 dager igjen folkens, så dette må få oppmerksomhet i aviser og facebook! Nå kjør vi!

I kveld skal jeg lage pastasalat og kose meg her i heimen ilag med min kjære <3 finne plass til alt vi har kjøpt og bare slappe av og nyte freden. Min kjære skal på jobb igjen i morra og starte en ny uke, men hotelloppholdet på torsdag får være en liten gulrot til han gut 😉

Legger ved bilder Som jeg anbefaler folk som har vet og kropp til å trene skikkelig, det har IKKE jeg ennå 😉

C4 fra gymgrossisten med forskjellige smaker for enhver. Anbefales!





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg