Det ordner seg, det gjør det alltid! Det løser seg…

God morgen bloggen!😁❤️

 

Den siste tiden har jeg jobbet mange vakter på verdens beste arbeidsplass som gjør at jeg i ukene fremover jobber mindre, jeg har jo bare 50% så denne uka har jeg bare en eneste dag på jobben. Det er en grunn til at jeg har startet dette store prosjektet akkurat nå!😁 det er ikke ofte at jeg har så mye tid til overs og prosjektet i kjelleren har på en måte vært noe vi har planlagt i over ett år, det passet så greit at jeg endelig fikk litt tid til og faktisk sette planene ut i liv!❤️

 

 

 

Mer fritid gjør at jeg faktisk kan bli ferdig med dette prosjektet slik at jeg kan bruke denne kjellerstua til studiene som venter meg. Jeg kunne jo brukt den vanlige stua våres men jeg tviler på at jeg hadde funnet roen her, jeg hadde vært mer opptatt av og stelle og styre men i kjellerstua har man ikke alle disse distraksjonene og jeg tenker at å bytte miljø også kan hjelpe meg til og holde fokus på skolearbeid. Jeg håper i alle fall det.🤞

 

 

I går jobbet jeg altfor mye og altfor lenge!😳 jeg jobbet faktisk hele dagen og måtte løsrive meg prosjektet og flykte til farmor og farfar bare for og tvinge meg selv ut av huset 😂 I dag tenker jeg å ta det mer med ro! lite gjenstår i gangen og stua er helt ferdig foruten litt rydding, jeg har ingen grunn i verden til og forhaste noe som helst. Denne jobben skal jeg bare kose meg med!😁❤️

 

  I kveld blir det bingo som alltid på søndager og vi har hatt en annen liten tradisjon her i huset, det blir liksom ikke søndag før vi har besøkt farmor og farfar.❤️

 

Jeg gleder meg til og sparke i gang denne søndagen 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg