Det kuleste jeg har kjøpt EVER!

Etter dagen i dag trengte jeg en oppmuntring, og som alltid må jeg kjøpe det selv. 

Jeg har ønsket meg en slik i flere måneder og har ikke funnet dem noen steder! plutselig dukket dem opp på en bensinstasjon på veien hjem og dere skulle sett og følt gleden jeg følte inni meg! det vokser en stor kjærlighet i hjertet mitt hver gang jeg ser en slik! en klump med gode minner ifra ungdomstida og rånemiljøet jeg var en del av. Jeg vet jeg er på grensen til og være “harry” men jeg ELSKER det!

Denne oppmuntringen er den beste jeg har kjent på lenge og på hele bilturen hjem satt jeg og gløttet bortpå denne skjønnheten og ble glad langt inni meg. Små gleder…. 

Jeg er dritsliten etter dagen og kjenner hvor mye energi disse reisene krever, jeg håper det blir lenge til neste gang!

Nå skal jeg tylle meg under dyna i sofaen her og ta det heeeelt piano i kveld, jeg orker rett og slett ikke og gjøre en eneste ting mer. Min kjære har jobbet overtid og er strax på vei inn dørene her, jeg kjenner hvor godt det blir å få han hjem, litt spesielt i dag. 

Jeg måtte bare innom og dele innkjøpet mitt! tusen takk for støtten folkens, dere er fantastiske!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg