Det kjente fenomenet: Ladeangst! Endelig hjemme!

Nååå er jeg så lei at jeg holder på og spy 🤭😂

Første og siste gang jeg kjører el-bil Bergen-Måløy!

 

Hele  10.5 timer har vi brukt! 😳

 

Nå lengter jeg SÅ etter å legge meg!

 

I morgen venter to timer på Stova, to timers undervisning OG tannlegetime. Mest av alt kunne jeg ønsket at jeg kunne sovet til langt på dag 🤭

 

Dette har vært en travel men minnerik og morsom langreise ilag med den beste jeg vet om i hele verden ❤️ vi har bommet på 2/2 ferjer og ladet hele  5 ganger 😳 vi har hatt massevis av ladeangst og jeg står på mitt!


Jeg skal aldri i mitt liv ha el-bil 😂!

Natta venner, vi blogges på i morgen 😁❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg