Det føles som jeg har vært i krigen, og nå har jeg fred

Annonseinnlegg

Det er den følelsen jeg sitter igjen med nå.
Det føles som det har stormet rundt meg hele livet mitt, att alt har vært ett eneste kaos. Jeg har vært rådvill og rablet i mørket.
Jeg har aldri funnet plassen min i mengden, eller visst hvor jeg skulle henne.
Men først nå, nå vet jeg hvor jeg er, hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre.
Det er som å ha vært blind hele livet, og ser solen for første gang. . Alt er helt klart, og jeg har bestemt meg.
Aldri mer skal en boks tuborg få bestemme over meg, aldri mer skal jeg våkne opp og ikke huske hva jeg gjor i går. Aldri mer skal jeg angre på ting jeg har sagt som jeg overhodet ikke har ment. Og aldri mer skal jeg nedverdige meg selv så mye at jeg faller for den jævla rusen igjen.
Du er ikke verdt det rus, livet mitt er for dyrebart..
DU har ikke taket på meg lenger, og jeg føler ikke lenger den samme gleden av deg.
DU skal ikke få lov å råde over livet mitt, hva jeg sier eller bestemme at jeg skal være likegyldig.
JEG er ikke likegyldig lenger, jeg betyr noe. JEG er viktig.
DU har tatt nok NÅ! Det er over, og JEG har vunnet over DEG!
FOR FØRSTE GANG

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg