Det fineste og viktigste jeg har fått utav å endre livet mitt fullstendig – Å kunne være der for andre mennesker –

Mørkeloftet som skulle ryddes i dag står urørt tilbake og jeg har brukt dagen på langt viktigere ting.🫶

Når telefonen ringer og noen trenger meg slipper jeg alt jeg har i hendene, alltid.💫

Det er en rolle jeg har valgt, jeg kunne ha blitt rusfri selv og gått videre i ett helt vanlig liv og aldri sett meg tilbake men jeg har valgt å bruke de erfaringene jeg har skapt meg til og faktisk være en ressurs når noen ønsker å gå samme veien, når dem har innsett at dem må gjøre endringer og har som mål og leve ett rusfritt liv. ⭐️

 

Jeg har snakket med ett menneske i telefonen som syns livet ikke er så enkelt og som bare trengte noen som lyttet.🫶

Ofte er man ikke ute etter råd eller meninger ifra andre, man søker ikke etter svar eller løsninger men bare noen man kan tømme seg til. Det er en ære å kunne være det mennesket for noen. 💫

 

 

Det er en gave jeg har fått ifra en broket fortid, en helt unik evne til og faktisk kunne forstå på ekte og det er noe av det viktigste og fineste jeg har fått utav rusfriheten min, denne muligheten til å være der for andre mennesker, vise vei og vise at det faktisk er mulig. ⭐️

 

Å bruke dagen sin på og være der for ett annet menneske er en mulighet jeg har fått på grunn av åpenheten jeg har valgt rundt både fortiden og nåtiden som rusfri. Jeg har selvsagt fått tillatelse til å nevne dette på bloggen, jeg ville aldri snakket om dette uten det.🫶

Jeg kommer aldri til å bli vant med at noen oppsøker meg for svar, det at noen stoler på meg nok til og dele av livet sitt med meg, det er noe jeg setter høyt her i livet og noe som jeg aldri kommer til og ta for gitt.💫

Det er godt å kunne være der når det først gjelder, slik kan man gjøre en forskjell. ⭐️

 

Nå gleder jeg meg til mannen min kommer hjem! 😁 og det føles ut som jeg har fått gjort noe som er viktigere en å rydde mørkeloftet, det står der også i morgen men disse øyeblikkene der man faktisk kan være der for ett menneske kommer ikke tilbake. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg