Det fineste komplimentet jeg kunne fått!

En liten kjærlighetshistorie på tampen av dagen må til! ❤️

Jeg får mange komplimenter ifra min kjære til dagen og han er flink til å sette pris på meg og vise meg hvor glad han er, han kan gjerne si at jeg er pen og vakker, men her en dag sa han noe som var kjempefint! Han sa ingenting om utseendet mitt eller slike overfladiske ting, men han sa at jeg var smart og det spratt inni listen over det fineste komplimentet jeg noensinne har fått ❤️ 

Jeg er så heldig som har funnet en mann som han, og har opplevd ekte kjærlighet i livet mitt! Det viktigste er å være der for hverandre og ha det masse morro sammen! Og det har vi to.

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg