Det er vanskelig og være blogger

Jeg aner faktisk ikke hvordan disse store gjør dette! hvordan deler dem bloggene sine egentlig? er det en hemmelighet jeg ikke vet om?

I går delte jeg bloggen på en ganske så stor facebookgruppe og er faktisk på 9.plass i Norge, men innlegget ble slettet selvom det var en gruppe for “hjelp til alt mulig”. Jeg bare fatter ikke hvor man skal promotere seg om man ikke bruker facebook som arena og føler meg egentlig ganske så blond på denne bloggingen og egenpromotering! 

Om dere har tips så er det bare å fyre løs! 

I dag skal jeg til psykolog og jeg gleder meg for jeg har mye på lager som alltid før disse timene, jeg har startet traumebehandling og har rett og slett gått rett i kjelleren med jevne mellomrom. Det har faktisk vært så galt at jeg har vært og tatt blodprøver fordi jeg var redd blodsykdommen min var tilbake men har innsett at det handler mer om psykisk enn fysisk i dette tilfellet. 

Ha en super start på denne dagen kjære lesere og rop ut om dere har tips til deling av denne utenomdetvanlige bloggen som betyr ufattelig mye for meg!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. For som har begynt å blogge I løpet av de 4-5 siste årene (da det var blitt mange bloggere), og ei heller innehar noen ‘boost’ I form av realitydeltagelser eller annen form for ‘kjendisfaktor’, er det unektelig en møysommelig og lang prosess å bli lagt merke til I mengden.. Det er helt klart frustrerende til tider, I tillegg til at jeg syntes det er en skam på mange andres vegne at de ikke blir sett I større grad, da de kvalitetsmessig er av de aller beste. Jeg har imidlertid begynt å bevisst gå etter de mindre bloggene, da det often er her en finner de virkelige perlene, I tillegg til at jeg da gjør mitt for at de skal nå høyere.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg