Det er tatt ut tiltale for truslene jeg har fått

I dag fikk jeg ett brev som har gjort noe veldig rart med hele meg, jeg er mer glemsom enn jeg pleier og mentalt er jeg helt slått ut på ett vis.

 

Jeg klarer ikke å tenke en eneste klar tanke og om det ikke hadde vært for menneskene rundt meg hadde jeg sikkert rota bort meg selv.🤭

 

Jeg har aldri vært med på noe så merkelig i hele mitt liv men starten på dagen har satt ett preg på hele resten av den..

 

Jeg faller liksom bort midt i en samtale og kan ikke helt redegjøre for meg selv. 

 

Dere vet jo at jeg sover ufattelig dårlig for tiden og underbevisstheten min har jobbet på spreng i lengre tid, jeg har blitt utsatt for trusler, jeg har satt opp overvåkningskamera i huset mitt og jeg tar massevis av forhåndsregler bare jeg skal ut en tur.💔

 

 

 


Vi låser dørene i heimen bevisst for og unngå at noen skal komme inn og angripe oss, vi er på tå og hev og jeg har egentlig ikke hatt lyst å dele så mye om det fordi det er så personlig for meg.❤️

 

Det finnes en ifra fortiden min som gjør alt i sin makt for og ødelegge meg fordi han ønsker meg tilbake i rusen, det er ikke alt jeg kan fortelle om men i dag fikk jeg ett brev om at det har blitt opprettet tiltale på saken imellom meg og han. Det er politiet som har anmeldt saken og først når dem tok grep skjedde det saker, jeg har slitt med dette i flere år nå og alt jeg ønsker meg er fred i livet mitt slik at jeg kan leve det slik jeg ønsker det.❤️

 

Det har vært en drakamp der jeg har blitt angrepet på sosiale medier i flere år, med jevne mellomrom oppdager jeg både trusler og stygge ord som kunne vært ødeleggende om jeg ikke hadde vært åpen om dette. Ting som kunne ødelagt ryktet som er viktig for en som endrer livet sitt og ønsker seg tilbake til det normale. Ting noen kunne trodd på om dem ikke kjente meg. Ting som kunne ødelagt alt jeg har bygd opp.❤️

 

Nå er det opprettet tiltale, nå kan det bli rettsak og jeg tenker å ikke legge skjul på det slag. 

 

Kanskje en dag kan jeg ta ned disse overvåkningskameraene? kanskje jeg en dag kan gå på butikken uten å føle at jeg må sjekke forholdene forut? kanskje jeg en dag bare kan leve livet mitt uten å være redd for dette mennesket lenger? ❤️💔❤️

 

Jeg føler på en lettelse over å ha blitt hørt men jeg vet også at dette bare er starten på noe stort og alvorlig, noe som vil bringe opp mange traumer og noe som vil bli virkelig tøft å stå i.

 

Men ingenting er tøffere en å føle at noen konstant er ute etter deg, der man begrenser seg selv etter ett annet menneske og der man føler at noen har makten over deg.

 

Jeg har jobbet hardt for denne friheten jeg føler at alle fortjener, ingen skal få ødelegge det for meg. ❤️

 

Nå føler jeg meg bare helt utladet og tom. Jeg er glad jeg har mennesker rundt meg som ønsker meg vel ❤️ dem vil jeg trenge fremover.

 

Nå kan jeg fortsette dagen med lettere skuldre 💐

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg