Det er SÅ lite fristende å reise herfra

God morgen alle sammen!❤️

Hadde det fantes en prisutdeling for trøtthet så hadde jeg nok tronet der i toppen 😂 det var ett ekte SLIT å komme seg utav senga i dag. Det er lange dager, mektige dager og det er mye å fordøye, man merker det i hodet, det er fullt og det er vanskelig å forestille seg at denne dagen i dag skal toppe de to dagene vi har vært her.❤️

Etter en deilig frokost sitter vi skolerett og pliktoppfyllende i konferansesalen og er klare for 3 foredragsholdere til! jeg kjenner at jeg gruer meg til å reise herfra og kunne ønske det kunne vart i en uke! 😁

Denne gangen har vært helt spesiell for meg, vi har jo vært her 3 ganger nå og det har blitt en tradisjon men aldri før har jeg blitt gjenkjent og snakket med så mange lesere av denne bloggen her! jeg er ei enkel jente ifra ett lite sted på Vestlandet, det er ikke hverdagskost for meg at noen kommer bort til meg og slår av en prat, det setter jeg virkelig pris på! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg