Det er lov og la seg friste

Sola skinner ifra alle kanter og ting begynner og gå fremover for oss! Man merker det ekstra godt når man har vært nede en periode hvor godt det gjør når disse småtingene starter og gi glede igjen ❤️
FOR en runde dette her har vært! Og jeg har vært SÅ nære på og gi opp SÅ mange ganger. Nå er jeg glad for at jeg klarte og klamre meg fast igjennom også denne runden og gjør meg klar for neste 😂

Det eneste som faktisk er helt sikkert er at en ny runde kommer og vi aner ikke når den kommer, så nå bare nyter vi freden så lenge den varer 😁

 

Hjelp meg og dele denne bloggen folkens ❤️ Spre budskapet, håpet og lyset for når det er håp for meg, er det for alle 😂

2 kommentarer
    1. Jeg har mange ganger lurt på om jeg skal la være å kommentere. Jeg kan selvsagt velge fullstendig nøytralitet og ikke mene eller ha tanker om det du forteller. Det jeg velger å si noe om er i beste mening, men likevel aner jeg ikke om det treffer deg sånn. Du er sårbar, og du er sterk, og du vokser hele tiden i det nye rusfrie livet som du har valgt.
      Sånn, så kommet min utfordring; Skal jeg la være å mene noe om det jeg ser…. på ett av bildene. Fordi jeg ikke klarer å forstå ditt valg. Er det noe jeg kan mene noe om? Alt stritter i meg, og jeg føler for å stille utfordrende spørsmål, men jeg er redd for å gå for langt i å mene. Fra mitt ståsted, og de erfaringene og læringen jeg har levd. Kanskje best å tie?

      1. Du må nå bare kommentere og mene akkurat det du ønsker, det er da derfor jeg har ett åpent kommentarfelt 🙂 jeg har til nå ikke tatt meg nær av noe du har kommentert så vet ikke helt hva du mener her 🙂 setter pris på ærligheten og åpenheten også ifra andre! du er super

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg