Det er jo fredag hele tiden jo!

 

Det er fredag igjen folkens og jeg har en fornemmelse for at det er fredag hele tiden! 😳 ukene går skummelt fort for tiden og jeg er redd for å gå glipp av livet. Jeg trodde livet gikk fort før men jeg mistenker  at jo eldre man blir jo fortere går tiden, så det er bare å bli vant med 😁

 

Denne helga tenker jeg ikke å legge noen planer og ikke bygge opp noen forventninger, det gjor jeg nemlig forrige helg og det ble ingen suksess! Jeg lærer av skade og tenker å nyte disse fridagene til det virkelig smeller på mandag! 😁 da pakker vi og reiser til Gol. ❤️

Jeg er også på biljakt! 😁 så helga skal brukes til å leite! Jeg har kontakt med Toyota og håper på at dem tar bilen min og kan gi meg avslag 😁 hadde vært genialt å slippe å selge den privat. ❤️

 

Først noen timer på jobb igjen så skal jeg ta helga! Vi blogges senere ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg