Det er jeg som er problemet i ekteskapet – møtte meg selv i døra-

Hele denne tiden som jeg har lagt over ansvaret og i mitt stille sinn lagt skylden på min kjære ektemann.😬

Kaoset som utspiller seg hver eneste morgen, hastverket og den dårlige tiden vi alltid får.😳

 

Nå er det altså søndag og min kjære ektemann sover søtt i senga vår og den eneste som skulle på jobb i dag var meg 🤭 Jeg møtte meg selv i døra da jeg tok meg selv i være like stressa og ha like forbarka dårlig tid i dag som alltid ellers, problemet ligger i meg selv og jeg har ikke sett det før nå 😂

JEG, som er så strukturert og en ekspertplanlegger! JEG! som er livredd for og komme seint, uansett hva det gjelder i livet.😂

 

Grep må tas og problemet ligger i meg selv og ingen andre. Det er jeg som skaper kaoset!😳

 

En åpenbaring!🤭

 


Eksplosjonen i går der jeg ble sittende oppløst i tårer etter å ha holdt alt inne altfor lenge førte til at jeg sov som ett nyfødt barn i natt, jeg kan ikke huske sist jeg var så lost en hel natt!❤️

 

Himmel!🤭

 

Sommerdekkene skaper stor uro i kroppen min for tiden, spesielt på dager som dette der starten på dagen er iskald og snøen lurer i lufta.

 

Jeg har brukt tiden i bilen på og høre på Abbasanger og jeg er veldig glad for at ingen hører meg  på disse pendlerreisene mine! det som skjer i bilen, forblir i bilen.😂

 

Nå skal jeg ta fatt på 12-timersvakt på jobben! jeg har jo sovet som ett nyfødt barn så det er jo en grei start?❤️

 

Jeg starter i alle fall søndagen som føles ut som en mandag dere! 🌹

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg