Det er dere som har betalt denne bryllupsreisen for oss!

God morgen venner!❤️

 

Etter denne fridagen i går er kroppen fylt med ny energi og pågangsmot! 😁 en eneste dag var det som skulle til! i sangen synger han “en problemfri time” og jeg tror dagen i går ble min. Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å sette meg i bilen og bare reise bort sammen med Sebastian og ta fatt på bryllupsreisen våres at jeg ikke finner ord!😬 tanken på og bare pakke pikkpakket vårt og forlate alt er så fristende! bare tanken gjør at jeg klarer disse siste ukene som gjenstår.❤️

 

Mye skal på plass før den tid, det er mange svar på ting som må komme før vi kan koble ut og bare nyte

 

Bryllupsreisen kom på 25000kr pluss utgiftene til overnatting i Oslo både før og etter reisen til Mallorca. Jeg har ikke våget og skrive noe om dette før nå, i fare for hetsen som kunne komme men det er faktisk dere lesere som har betalt mye av denne reisen vi nå kan unne oss!❤️

 

 

 

 

Da vi giftet oss hamret meldingene inn ifra lesere som ønsket og gi oss gave men jeg kjente at dette ble feil for meg.

 

Mange ville opprette spleiser for oss og forslagene til hvordan dem som ønsket å gi oss gave ble mange. Lenge ønsket jeg dette ikke men etterhvert ble det så mange og det ble også feil og avvise dere lesere som betyr så mye for oss.

 

 En leser delte da nummeret mitt på sosiale media og hele 17950kr kom inn på vipps! å ta imot penger ifra andre mennesker er noe som strider imot alt jeg tror på men den støtten dere viste oss var så overveldende at jeg bøyer meg i støvet.

 

Ekte kjærleik som virkelig bare omfavnet oss og alle støtteerklæringene gjor hele dagen for oss!❤️

 

Nå skal jeg prøve og starte denne mandagen som inneholder seinvakt på jobb og arbeid her hjemme før den tid. Målet er at vi kan starte sommerferien uten alle disse tingene som skulle blitt gjort slik at vi kan senke skuldrene og faktisk ta ferie!😁

 

Gleder meg til uka som kommer, jeg har sommerfugler i magen og sjekker mailen konstant! jeg venter nemlig på ett viktig svar ifra drømmeskolen! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg