Det enkle er ofte det beste! -Jeg slipper løs nerden inni meg-

Herreligelondon så jeg har gassa meg selv opp over denne søknaden!😳 prestasjonsangst og skrivesperre har gjort det fysisk umulig for meg å klare å skrive ett motivasjonsbrev på bare 350 ord!😬 det er liksom ikke grenser for hvor mye jeg har tenkt og spekulert, vridd hodet og revet meg i håret! 😂

 

I dag måtte jeg tenke HELT nytt! 🫢jeg måtte rett og slett late som om dette ikke var så viktig, at ikke noen som bestemmer fremtiden min skal lese ordene og ord som faktisk har komt ifra hjertet mitt, innerst inne der.❤️

 

Jeg måtte unngå og tenke at noen faktisk skulle bedømme meg utfra denne teksten og vips så var den altså laget!🫢

 

 

Jeg må tvinge frem nerden som jeg vet finnes inni der.

 

Jeg er overhode ikke sikker på om dette er ett bra brev, ett brev som viser hvem jeg er eller hva som bor i meg, men jeg har gjort mitt beste og sitter egentlig og flirer litt over meg selv som har stressa meg så inni granskauen opp over dette.🫢😂

 

Herregud, jeg er virkelig ett merkelig vesen. Jeg skriver hver eneste dag og det har jeg gjort nå i over 3år! jeg har delt hver eneste dag i denne rusfrie tilværelsen men har aldri skrevet en viktigere tekst! denne teksten bestemmer om jeg kommer inn eller ikke, denne teksten har fremtiden min i sin hule hånd, ALT bedømmes utfra noen få 350 ord som jeg har kvinna meg skikkelig opp for og skrive.😳

 

Nå føler jeg en lettelse, en stor befrielse!😁 en så stor befrielse var det at jeg tok tak i Mr.Sniff og dansa meg igjennom hele leiligheten!😂 jeg har jo fortalt før at støvesugeren skriker etter meg med all sin makt hver eneste gang jeg faktisk skal sette meg ned meg noe jeg aller helst hadde sluppet. Denne gangen klarte jeg å vente til jeg var ferdig *klappersegselvpåskulderen*😂

 

 

Mitt “kontor” om dagene jeg har fri

 

 

Jeg tror at om jeg skal klare å gå på skole så må jeg faktisk ta drastiske grep for å tvinge frem nerden jeg vet finnes inni meg. Jeg har før gått skole og har faktisk vært ganske så flink! jeg har fullført med gode karakterer på tross av at jeg har vært i rus. OM jeg kommer inn på dette studiet skal jeg virkelig legge sjela mi i dette nye prosjektet og jeg tenker å gjøre så godt så jeg kan. NÅ er jeg motivert her folkens!❤️ 

 

Jeg undrer meg over hva resten av dagen bringer? lista over ting jeg aldri rekker over med ting jeg har veldig lyst å gjøre er utømmelig! jeg kan velge og vrake i ting som vil lette på stressnivået mitt fremover om jeg får unna men jeg vet også på samme tid at slike fridager gjør godt for meg og at jeg egentlig bare burde nyte dagen uten disse listene.❤️

 

Jeg vurderer sterkt og bare velge å nyte dagen og drite litt i disse listene mine, dem venter det gjør ikke livet. Nå er det verste unnagjort! ❤️ FOR en dag dette har vært! 

 

I dag ble egenlaget pastasalat både frukost og lunsj i ett måltid.

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg