Det dummeste vi kunne gjort! Verdens dårligste samvittighet

Usj, nå sitter jeg på hotellrommet med verdens dårligste samvittighet.😞

 

Det gikk fort i svingene for oss og plutselig var vi overtalt til og sitte på med hest og vogn. Jeg angret idet jeg var komt oppi vogna og satt med en dårlig følelse i magen igjennom hele turen, mest av alt hadde jeg bare lyst å hoppe av men det ville blitt dumt det også. Jeg tenkte på hestene der og om dem blir pleid godt.😞

 

Vi fikk se “gamle Mallorca” og steder vi ikke hadde fått se uten men den dårlige følelsen fargela hele opplevelsen.

 

Jeg har siden vi kom hit drømt om å besøke dette tempelet som vi har sett på hver eneste dag ifra avstand, i dag ble dagen og å stå under der var en helt syk opplevelse. Man føler seg liten og man ser hvor stor verden faktisk er. Man føler seg ubetydelig på ett fint vis, at alt man har gjort ikke trenger å bety så mye, man er det mennesket man er i dag på ett vis. Og det er det eneste som betyr noe, fortiden er tilbakelagt.❤️

 

 

 

 

 

Sebastian fikk springe rundt i butikker men prisene i denne luksusgata var på lik linje som i Norge, jeg betaler ikke norske priser her og er gneten på pengene mine.😂

 

Det er hele 31 grader her nå og det kjennes ut som den varmeste dagen så langt, nå har jeg bare lyst å legge meg på taket og nyte boka jeg har tatt med som jeg bare har fått lest noen sider av til nå. 🤭

 

Avslutter dagens andre innlegg med ett stort bildedryss, noen ganger sier bilder mer en tusen ord!👇

Vi blogges ❤️

 

 

 

Gamle Mallorca

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg