Det blir om mulig enda tristere og dra hjem nå. RIP

Det er søndag morgen og i morgen tar vi turen hjem igjen etter og ha vært i Bergen i 11 dager! det blir både trist og godt og komme hjem og starte på hverdagen igjen men noe er forandret der hjemme.

Akvariet har blitt en bekreftelse på at vi faktisk er istand til og ta vare på noe annet enn oss selv, tro det eller ei for oss er ikke dette “bare” fisker. Det har blitt våres prosjekt og noe vi aldri har gjort før, noe som bare har vært våres og noe vi faktisk har fått godt til!

Nå er alle borte så vi må starte på nytt og bygge opp igjen det vi har startet på, for fisker i stuen skal vi ha! indresjelefred er det jeg har fått av dette akvariet og når jeg er aleine mesteparten av dagene hjemme har dette blitt en fin hobby for meg. 

I dag skal vi nyte den siste fulle dagen her, vi skal feire den med og slikke sol og grille sammen med gjengen våres her i Bergen! det blir ikke lenge til neste gang!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg