Det beste i livet er faktisk å få andre til å le!

Vi har akkurat parkert etter tidenes lengste tur til Førde! både jeg og mamma har vært steintrøtte i hele dag (bare de som røyker tar den)! ja vi var faktisk så trøtte at vi hadde latterkrampe ifra ferjen la ifra kai ved Anda til vi ankom Lote og måtte kjøre iland! jeg tulla med hvordan mammas blogg ville sett ut og jeg har faktisk ikke hørt henne le så hjertelig siden jeg var fullproppet i steorider og hadde mine anfall der. Hele hjertet mitt bare ble fylt med masse kjærlighet og for en stund glemte vi hvor trøtte vi faktisk var, jeg er glad turen er over og at jeg bare kan legge meg på sofaen og vente på min kjære!

Min mor har faktisk en vanvittig god humor! og vi fikk betjeningen på bensinstasjonen til å humre godt da vi “Kranglet” oss imellom da hun truet med å ta pølsa mi! det gjør det ikke mindre morsomt at hun akkurat kom ifra behandling av øynene sine og har pupiller som er trillende runde og ser ut som hun har dopa seg kraftig… Hun følte ett behov for å forklare betjeningen på bensinstasjonen dette, for noen narkomani ville hun ikke ha på seg skal vite.

Først når jeg ble rusfri fikk jeg se hvilke personligheter egentlig foreldrene mine er, og jeg setter mer pris på dem i denne rusfrie tilværelsen, vi bruker liksom mer tid sammen og jeg flykter ikke lenger ifra hjemmet mitt og ut. Vi er en familie på en helt annen måte og dem begge er faktisk ganske så kule! jeg er heldig som har to så flotte mennesker i ryggen min alltid <3 

Da jeg kom hjem kom jeg hjem til dette! hele rommet ser dobbelt så stort ut og dem har fjernet vasken som har tatt halve rommet! fremgang og jeg gleder meg til å se resultatet!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg