Det begynner og ligne ett hjem det her. To rusavhengige skaper sitt første ekte hjem sammen. Bli med på reisen

Jeg er en rusfri rusavhengig som blogger om livet på godt og vondt, jeg blogger om disse tingene som er viktige for oss som par med utfordringer “vanlige” ikke kjenner til, jeg blogger rett og slett om hverdagen og om hvordan livet ikke alltid har vært så godt for oss. Favoritten min og skrive om er faktisk hjemmet vi har bygd oss helt selv! Man kan diskutere til man blir grønn i trynet men hjemmet betyr mye for oss, og jeg tenker at det er viktig og få ut. Vi har pusset opp, planlagt store prosjekter og gjennomført dem her på bloggen, vi har endret alt ved hjemmet våres og det ligner ikke lenger den drikkebula den var før, vi har skapt oss ett ekte hjem på rusfritt vis.

 

Vi har laget oss en ny tradisjon for og få skapt litt helgefølelse her i heimen. Hver fredag kommer levende blomster på bordet, disse står her klar til min kjære kommer ifra jobb.

Jeg mener at dette er Norges viktigste blogg fordi vi ikke skal snakke om disse problemene, men jeg orker ikke og gå og bære på skammen lenger, den er ikke lenger min og jeg er dessverre ikke aleine om å ha opplevd så mye vondt men jeg har valgt og snu alle disse tingene til det positive! 

Denne helga skal jeg organisere rotet mitt! innkjøp gjort og jeg er klar!

Jeg går med knekt rygg og det er mange ting jeg ikke får gjort lenger, etter ulykka som endret hele livet mitt har jeg måttet innfinne meg med at de lange fjellturene ligger langt frem i tid, og at de store tingene med oppussingen må vente, men disse småtingene kan jeg faktisk gjøre! og jeg må innrømme at jeg føler meg ganske så god på det! mestring over de små tingene man faktisk kan gjøre når man har vært uheldig og knekt ryggen rett av.

Jeg ønsker og vise livsglede, livslyst og at det faktisk er mulig og snu livet helt opp ned og føle på lykke igjen, i de små tingene som denne buketten som er ett fast inventar på fredager når min kjære kommer ifra arbeid. 

Eller disse boksene jeg har kjøpt for og organisere rotet mitt i skapet på kjøkkenet, jeg kan ikke male hele utsiden av huset aleine, jeg kan ikke legge alle gulvene selv, ei heller gjøre disse store tingene for og endre hjemmet mitt, men disse tingene får jeg til!

Denne uka har vært helt vanvittig! jeg har holdt foredrag om livet mitt på utsiden men også når jeg fant styrken til og kjempe meg tilbake, denne helgen her blir helt spesiell for oss og jeg skal sørge for at vi skal kose oss ekstra her hjemme. Jeg har delt hele seminaret på denne bloggen, og innleggene ligger her om dere vil lese. 

Her er min arbeidskrok! jeg har laget meg ett hjemmekontor, men det er så mye koseligere og sitte her med tv’en på.
Denne uka har vi vært med på det største vi noengang har opplevd! les tidligere innlegg og se!

Med dette ønsker jeg dere en riktig god helg, og ta vare på hverandre, bli flinke på og se mennesker som ikke har det like godt som deg selv. Del gjerne denne bloggen og dette budskapet, spre håpet og lyset. Masse kjærlighet ifra meg til dere! God helg!

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg