Desidert skumleste og beste øyeblikket i mitt liv!

Jeg er helt nummen i hele kroppen og presset som har regjert meg i 3 hele uker har sluppet taket, jeg kan puste lettet ut, til neste gang. (for det blir en neste gang!)

 

Det første foredraget noensinne er unnagjort, sannheten er lagt ut der og jeg har aldri følt meg så sårbar og naken som i det øyeblikket jeg sa alle disse ordene høyt. Jeg har vokst noen cm i dag.

Å si at dette ikke var noe og grue seg til ville være å servere dere en saftig løgn, jeg er faktisk glad for at nervene tok meg og skjerpet meg. Jeg klarte og holde roen og felte ikke en eneste tåre igjennom disse 45 minuttene i fokus. Jeg har vel aldri vært lengre unna min egen komfortsone men jeg er klar til og gjøre det igjen!

Igjennom livet har jeg falt og reist meg så mange ganger at jeg har mistet tellingen, jeg har gjort så mange ting jeg angrer på men nå føler jeg en helt annen rus inni meg, jeg er ruset på livet og alt jeg kan få utav denne tilværelsen sammen med mennesker som vet hva jeg snakker om. 

Først nå kan jeg begynne og nyte hotellet, nyte selskapet og nyte livet igjen! jeg føler at alt har stått på vent og jeg har aldri i mitt liv vært mer ødelagt av nerver som i dag, dette viser at man klarer akkurat det man vil så lenge man tråkker til og gjør sitt beste! Fy fader jeg er stolt!

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer

Siste innlegg