Dere vil aldri tro på meg når jeg sier dette! *en sjokknyhet*

 

 

Altså! i dag har det skjedd noe STORT i livet! 😳 noe jeg aldri hadde trodd jeg ville klare og komme igang med før operasjonen i ryggen og noe som jeg har utsatt i en EVIGHET!

Jeg har hatt helt angst for denne ryggen og har faktisk ikke trent på ett treningsstudio på 3år!

i dag har jeg vært og trent og gått på mølla i hele 35 minutter, jeg har ikke ord for hva dette betyr for meg og det høres sikkert veldig rart ut og være så stolt over noe så lite, men for meg betyr dette fremgang og ett nytt liv i sikte! 😁


 

 

FOR en uke dette har vært kjære lesere!

Jeg er ikke bare en blogger lenger, jeg er ikke heller bare Monica selv om det er en hel jobb i seg selv!

Nå er jeg altså en erfaringskonsulent på toppen av hele kransekaka av roller og funksjoner! når jeg tenker på det hele blir jeg matt og aner dere hvor fantastisk det er å kunne kjenne på ekte fredagsfølelse igjen?

Etter og ha vært uten jobb i 3år på rad uten å ha noen tro på å komme seg i arbeid igjen? DET ER FANTASTISK!😁

 

 

 


Jeg kjente det i magen i dag, allerede i dag tidlig….

Denne følelsen av at det snart er helg og denne stemningen som vokser frem i alle menneskene rundt en, det og kunne si god helg til dem som går før deg og disse forventningene til alt man kan gjøre nå når det er helg.

Jeg har savnet denne følelsen så VANVITTIG! ❤️

 

 


 

Den første uka i jobb med tittelen “Erfaringskonsulent” har gitt meg SÅ mye! ❤️

Jeg har lært mer på disse tre dagene i jobb en flere måneder med lediggang og frivillig arbeide. Jeg innser hvor desperat jeg har vært og druknet meg i lister jeg har laga selv bare for og føle meg produktiv som arbeidsledig! jeg har kasta ut innlegg på innlegg her inne rett og slett av kjedsomhet og desperasjon etter og få ut tanker og følelser, jeg har rett og slett prøvd og være narkoman på blogging! 😳😂


 

 

 

Etter bare den første uka i jobb ser jeg at andre ting må vike, bloggen har ikke blitt oppdatert 4 ganger for dag som før men det forstår alle mine lesere er umulig nå. Jeg ser helt klart og tydelig at lesertall faktisk ikke er viktig for meg lenger, jeg ser jeg daler på listene men jeg bryr meg faktisk ikke fordi jeg vet at de riktige leser. Kvalitet isteden for kvantitet!❤️


 

 

Nå har jeg hentet min kjære på jobb og vi har sammen handlet til den første helgen der vi begge har rettighetene til og være sliten! den skal brukes til og ta innover seg alt som har skjedd denne uka. Vi har minst mulig planer på lengst mulig tid! ❤️

Nå har jeg fri lenge men skal bruke tiden godt, vi blogges snart igjen.😁 


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg