Dere hatere gjør meg bare sinnsykt sterkere! God helg!

Reklame | Gymgrossisten

Det er på slike dager jeg virkelig føler at jeg lever! Det er slike dager som gjør alt verdt det, og jeg ser helt tydelig hva jeg kjemper imot. Alt bare faller på plass, og jeg innser at jeg lever det beste liv jeg aldri kunne forestille meg å få lov å leve.  Vi har våres rutiner i hverdagen, og vi har ingen fokus på alt vi tenkte på før og var altfor opptatte av, vi fokuserer på de småtingene i hverdagen som gir oss gleden i sjelen og gåsehud. Det handler ikke om alle disse store tingene, og jeg har innsett at det er alle de små tingene vi har fylt livene våres med som har betydning når alt kommer til alt. Jeg stoler 100% på meg selv nå, og det har jeg aldri kunnet før fordi hver eneste gang jeg har stolt på meg selv har jeg selvsabotert for meg selv for å ikke lykkes. Nå føler jeg at jeg selv er stabil nok til å være verdt å stole på, også for andre, og jeg gir tillit til mennesker jeg aldri i verden hadde gitt den før. Mitt indre har alltid fortalt meg at verden er en stygg plass med masse mennesker som bare er ute etter å knekke og såre meg, derfor  har jeg aldri følt på trygghet, men denne stabiliteten vi har innført i livet har gitt meg fred i sjelen min, nok fred til å tørre å føle meg trygg nok til å gi tillit. Jeg tåler at noen bryter denne tilliten, det er jeg sterk nok til nå, og jeg hopper ikke inni saker jeg ikke har kontroll over 🙂 jeg distanserer meg såpass at om noen svikter, så går det ikke utover meg selv. Jeg har hele mitt liv klandret meg selv kraftig for alt som har skjedd, og jeg har vært min største dommer i verden for mine egne feil. Dette har jeg forandret helt! Det finnes ingen poeng i å dømme seg selv så kraftig at man mister helt muligheten til forandring, og jeg har innsett at jeg ikke får endret alt som har skjedd, og at jeg heller velger å leve hver eneste dag i fremtiden og prøve å gjøre en forskjell. Det er dette som er viktig for meg, og ikke å grave meg ned i den ekle fortiden jeg har hatt. Jeg har hatet meg selv intenst hele livet, men jeg innser at dette bare har knekt meg enda lenger ned, og først når man klarer å bli glad i seg selv, kan andre også bli glad i deg. Jeg har skrevet i dag at jeg har en stalker, en stalker som aldri har gitt meg fred i livet mitt. Helt fra første gangen jeg møtte han, har han gjort alt i sin makt for at jeg skal mislykkes, for jeg har prøvd å ta avstand hundre ganger før. Jeg har prøvd å komme meg utav situasjonen som bare handler om drikking, men jeg har alltid falt tilbake til det gamle mønsteret mitt. Jeg nekter å la meg selv synke til dette nivået igjen, og lar ingenting som blir sagt gå innover meg lenger. Jeg er sterkere nå, og det må føles utrolig kjipt at jeg lenger ikke gråter over det som blir sagt, eller faller tilbake og drikker igjen. Det er hans største ønske nå og se meg feile 🙂 og jeg er så lykkelig over at det ikke blir slik denne gangen. Jeg lar ingen vinne over meg lenger, jeg tar ikke imot dritt lenger, men hever meg over mennesker som kun er ute etter å ødelegge for dem som faktisk prøver å skape seg ett liv 🙂

Vi har vært og handlet og kjørt litt rundt på denne fantastiske dagen her <3 vi skal lage taco i dag, og min kjære er igang og vasker opp. Denne hærlige Lørdagen skal nytes for alt den er verdt, og jeg føler meg sterkere og bedre enn noengang. Hatere gjør meg faktisk bare sterkere! Jeg ønsker ikke å være en i mengden, men en som tør å skille seg ut og si hva jeg mener. Jeg lar meg ikke kue av andre mennesker som ikke ønsker meg noe godt, og jeg akter å stå ved valget mitt. Jeg er alkoholiker, men jeg prøver å gjøre en forskjell, kansje det er på tide at flere lærer av meg uten å dømme meg nord og ned for at jeg har baller dem bare kan drømme om! Ha en god helg!

CELLUCOR//C4 til før treningen!

CELLUCOR

349kr på gymgrossisten som vi anbefaler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg