Der gikk lufta utav ballongen! – Boblen min sprakk –

Og der gikk lufta utav ballongen! Der sprakk sannelig denne jobb-bobla jeg har vært i den siste uka! Denne bobla jeg ikke har vært i siden jeg jobba 100% hele sommeren! 🤭 Der det bare handler om å jobbe-sove-spise og repeat! 😁

 

Nå må jeg faktisk ha en dag uten noe som helst og jeg har aldri gleda meg så mye til å flate ut fullstendig på sofaen og ikke løfte en finger! 😁🤭

 

 

 


Jeg har plukket opp både naboen og Sebastian på veien hjemover og vi har
handlet inn mat for resten av uka. Det begynte å bli tomt i skap og skuffer så nå gleder jeg meg til og spise middag og bare tenke tanken på at jeg ikke skal på igjen før på torsdag igjen, fridagen i morgen skal nytes til det fulle og med tanke på at jeg har jobbet en del så har leiligheten fått ta støyten for dårlig tid.😬

 

Her ser det helt bomba ut! 😳

 

Jeg har kjøpt meg en bukse og en genser i dag så jeg stakk rett og skifta når jeg kom inn døra her hjemme, jeg oppdaget at genseren er gjennomsiktig så den blir nok bare brukt her hjemme!😂🤭

 

Nå gruer jeg meg bare til at kroppen har oppdaget at bobla har sprekt, jeg mistenker nemlig at jeg først da innser hvor sliten jeg er!😳

 

Nå middag og sofatid ilag med favoritten!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg