Denne uka kan ALT skje!

God kveld kjære lesere!❤️

I dag jobbet jeg pittelitt med eksamen for så og bestemme meg for og bare nyte denne lille søndagen her. Den siste dagen før 6 dager på rad med hektisk aktivitet!😬

Vi har vært og handlet og hentet pappa ned hit på besøk, jeg har stått for middagen i dag og inviterte mamma opp hit. Jeg må dra inn noen konepoeng der jeg kan! siden jeg er elendig på matlaging ellers må jeg benytte meg av anledningen når lysta er der.❤️

Nå står Farmen på i stua og freden har senka seg i heimen, jeg aner ikke hva uka vil bringe, om jeg vil bli sykemeldt eller ei men jeg gjør som alltid og satser på at det går bra. Jeg føler at alt kan skje denne uka og jeg håper bare at jeg er klar for alt som kommer.

Jeg ser tilbake på en fin søndag sammen med menneskene mine og gleder meg over at jeg ikke har kjent denne ekle følelsen i kroppen i dag heller, to dager på rad uten! takk og lov!❤️

Ønsker dere en fredfylt søndagskveld og en super start på uka som kommer snikende 🌹

Natta bloggen❤️

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg