Denne søndagen har virkelig flydd for meg

Annonseinnlegg

Fikk sovet lenge i dag, klokka 9 startet dagen og jeg har virkelig hatt giren oppe i hele dag! Og fytti katta for en god dag jeg har hatt i godt lag. Folk er slitne av meg, men liker å henge med meg! Jeg sliter dem ut med min hyperaktivitet, så det er viktig å rullere på dem så jeg ikke sliter dem heelt ut :P. Men mamma sier att jeg får gjort helt vanvittig mye, og multitasker hele dagen for å få mest mulig utav alle situasjoner :P.. Bilen har fått seg gullvask til heile 199kr! Syns det var veldig dyrt, men bilen min e verdt det, og den var skitten! Fylt bensin så jeg har til alle oppdragene jeg har, og har organisert begge turer til sykehuset jeg skal ha denne uka! Isteden for taxi, har jeg overtalt min kjære snille tante til å være lærekjører! Så då får eg masse bykjøring! Og det va fantastisk lettende for meg, som e so glad i kjøring 🙂 det blir hotell på begge plasser på meg tanta og min kjære <3 så finner vi på masse kjekt på begge plasser, for vi veit å være fantasifulle og aldri kjede oss 🙂 denne uka som kommer steg ett par hakk bare av å besøke tanta mi på veien heim igjen etter en fantastisk dag ilag med alle mine kjære. Og eg har møtt en hærlig gjeng på Eid der jeg fikk fortelle min historie, og dei ville høre! Så dit skal eg mange fleire ganger. Alle som har villet høre på meg i dag har fått høre 🙂
Nå har jeg falt til ro hjemme, eller nesten.. altså i dag topper jeg alle grenser for hyperaktivitet, og mamma har ledd seg ihjel mange ganger. Jeg er stolt over att jeg klarte for første gang å få henne til å hyle da jeg gasset på, siden hun har tatt lærekjøringen med knusende ro helt til nå. Så jeg er mektig fornøgd med meg selv og hylet.
Nå skal jeg rydde hjemme, dusje og legge meg i verdens beste seng med verdens beste mann <3

Annonseinnlegg fra ellos! iPad til billig penge






iPad fra ellosiPad fra ellos / https://c.mtpc.se/tags/link/2097310

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg