Denne mannen gjør tilværelsen min enklere og bedre!

Reklame | Ellos.no

Det er fredagskveld og jeg har atter en gang fått muligheten til å dele ut en hel kasse med hærlige bakevarer bare på grunn av denne mannen! Helt siden jeg startet gruppa mi i Februar har han støttet meg ved å ringe når han har mye tilovers og jeg får videre dele det ut til mennesker som setter stor pris på dette.

I arbeidet mitt er alt basert på frivillig arbeide, og mennesker som han gjør dette mulig for meg! Det hele begynte med en telefon til han der jeg spurte etter spons til første møte i form av boller eller noe lite, men han har siden da støttet meg ofte flere ganger i uka. Det er meg en sann glede å kjøre rundt på en fredagskveld og gjøre slikt, med tanke på hvordan jeg brukte fredagene før, og dette gir absolutt mye mer! 

Jeg er så heldig som ha slike mennesker i ryggen, og som faktisk tror på den jobben jeg gjør, og jeg er evig takknemlig for alt jeg har fått, og anbefaler Bakeriet på Bryggja til absolutt alle! Det er så hjemmekoselig der, og maten er fabelaktig, jeg anbefaler ett besøk! Betjeningen er alltid smilende blide og det ser ut som dem elsker jobben sin, iallefall sjefen som jeg har ett inntrykk av jobber døgnet rundt. Ståpåviljen er inspirerende og jeg er glad jeg har fått blitt kjent med han! Tusen tusen tusen takk for tilliten, og at dere tror på denne viktige jobben, uten dere ingen meg. 

Jeg blir så stolt over plassen jeg bor på når jeg tenker på hvor mye støtte jeg har funnet i hjembygda mi. Stedet jeg har fryktet har vist seg fra sin beste side, og jeg føler meg inkludert og forstått!

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! 😉 love it!

Fila//Fila//Fila//Fila//adidas Originals//Fila

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg