Denne lørdagen blir ellevill! – Ett bærekraftig tilbud i form av Loppemarked-

Om noen knappe timer åpner vi dørene på juleloppemarkedet og svinger i gang vårt andre loppis etter at vi tok over!😁🎅🏻

 

Forrige gang kjente jeg at pulsen hamret i brystet når mennesker bare ramlet inn dørene og det hadde ingen ende, det gikk over ALL forventning!😁 køen var allerede kjempelang før vi åpnet dørene og jeg håper at vi tar en reprise i dag. 🤭

 

Man er jo alltid redd for at det ikke skal komme noen, når man først har laga til noe men loppemarked er tydeligvis noe som engasjerer og jeg gleder meg masse til dagen som venter oss. ❤️

 

I dag på tredje døgnet som snusfri merker jeg at ikke absolutt alle tanker handler om snusen, i flere dager har jeg tenkt på det annenhvert minutt og nå har det roet seg ned til kanskje hvert fjerde 😅 Små skritt imot det store målet så jeg er glad for at jeg har loppisen og fokusere på i dag! kanskje dagen i dag kan bli litt lettere?❤️

 

 

Gleder meg til og dele denne dagen både med dere og alle menneskene jeg kommer til og møte igjennom dagen! Nå skal jeg styrte nedpå litt kaffe og gjøre meg klar!

 

Ha en magisk lørdag venner, stor klem❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Lykke til med snus slutt🥰 Her er jeg på dag fire uten røyk, håper jeg klarer det denne gangen🥰
      God helg til dere🍁🧡🍁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg