Denne jenta har bare litt ADHD – Diagnose satt og mange biter falt på plass

I alle de år har jeg trodd at noe er galt med meg, at noe ikke stemmer og i den senere tid har jeg innsett at det ikke er helt normalt og være på 5 forskjellige steder i hodet på samme tid.😂


Noen biter har falt på plass allerede og i dag fikk jeg diagnosen ADHD.😁

 

 

 

Det har ikke ennå gått helt innover meg dette her, det er helt nytt men jeg tror at dette blir starten på noe bra.❤️

Planen er å kunne videreutdanne meg, hjelp til og få dette til vil en slik diagnose gi.

Jeg innser også at jeg har trodd jeg visste hva ADHD var men sannheten er at jeg ikke aner, jeg trodde mennesker med ADHD bare var hyperaktive, ikke at dem er utslitt mesteparten av tiden.

Jeg visste heller ikke at jeg faller ut av samtaler er tegn mennesker med denne diagnosen opplever.

Jeg har forhåndsdømt diagnosen rett og slett.

Nå skal jeg la dette synke inn, ta innover meg at jeg er 34år og har akkurat fått en diagnose som burde blitt satt allerede da jeg var ung og lovende, da tror jeg faktisk at jeg hadde fått ett annet liv.❤️

Nå gir det mening at jeg ble forelsket etter første møte med amfetaminen. Det gir mening denne uroen jeg har hatt i meg helt siden jeg var liten. Litt etter litt faller puslebitene på plass, litt etter litt forstår jeg hvem jeg er igjen ❤️ Jeg har ADHD, jeg er ikke mine diagnoser men jeg trenger dem til og plassere bitene og planlegge fremtiden, for den ser både lys og spennende ut! 😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Så bra du har fått diagnosen, søsteren var eldre enn deg da hun ble diagnotisert med ADHD.

      Jeg har også forhåndsdømt diagnosen på samme måte som deg. Det har med og gjøre at jeg gikk på spesialskole (liten skole med ca 30 elever) med flere voldelige elever og flesteparten ble høyrøstet flere ganger i uken + de var voldsomme. Flesteparten hadde ADHD.

      Det er ikke noe gøy og gå rundt på skolen å være veldig redd (kjempehøy puls hvis det ikke var noe voksne i nærheten) for enkelte elever hvis jeg møtte på dem slik jeg var.

      1. Ikke rart man får ett skjevt inntrykk av hva det er med slike opplevelser. Heldigvis er ikke alle med denne diagnosen verken voldelige eller høyrøstet og vi lærer så lenge vi lever 😁
        Takk for kommentar Alexander ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg