Denne helga skal eksponeres og deles grovt!

For det er fredag min vennRekk din hånd opp i væretJesu Kristu gir meg styrke, du er god

❤️

 

I skrivende stund driver jeg på med panikk pakking! 😳 jeg springer rundt meg selv og som alltid er jeg altfor seint ute. Det er noe som ligger i meg, jeg utsetter pakkingen til siste slutt fordi jeg tidlig lærte at jeg kunne bli skuffet og reisen plutselig kunne bli avlyst. Jeg pakker gjerne den dagen vi skal reise og jeg får som alltid dårlig tid på innspurten😂

 

Jeg tenker at om jeg glemmer noe så er det ingen stor sak og at denne helga skal nytes til det absolutte fulle!😁

 

 


A-dagane på Leikanger venter med massevis av spennende foredrag og underholdning, det jeg gleder meg mest til er å møte gjengen min igjen etter altfor lang tid uten. Jeg savner dem skikkelig!❤️

 

Jeg gleder meg også til å kunne dele noe annet innhold her inne på bloggen, det har mest blitt hverdagslige ting og man går i den samme tralten. Denne helga skal eksponeres!🤭

 

Snart skal jeg hente min kjære på jobb også farer det av gårde! vi skal handle inn gevinster på veien, mormor har nemlig sendt penger til dette 🫶 Vi skal også plukke opp andre på veien så bare reisen dit er noe jeg ser frem til!😁❤️

 

ÅÅÅÅÅÅ! reisefeberen er til og ta og føle på! 😳🤭❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg