Denne helga gleder jeg meg ekstra mye til!

God morgen venner! ❤️

 

Denne helga gleder jeg meg ekstra til og det er ytterst Skjelden jeg gleder meg SÅ mye til å komme hjem ifra jobb som i dag 😁 der venter nemlig Mira som vi skal passe hele helgen ❤️ Mira er hunden til venninna mi og vi har ett ekstra godt forhold til hverandre så jeg undrer meg over hvordan hun reagerer når jeg kommer hjem ❤️

 

Jeg har jobbehelg denne helga så min kjære Sebastian blir primærkontakten hennes men jeg får allikevel mye tid ilag med dette hærlige vesenet av en hund ❤️😁 Jeg gleder meg skikkelig!

 

 

 

Kroppen føles ikke så stiv og støl ut som i går men jeg har nok innsett at jeg må utredes for også dette, jeg har ikke tatt tak i det før da helsa aldri har vært en prioritet. Nå som ett «nytt» menneske må også disse tingene endres og jeg skal ut på leiting etter svar på hvorfor min kropp alltid har vært smertetynget i disse kuldeperiodene av året.

 

Det er freddan! og jeg gleder meg til å ta fatt på den ❤️😁 

 

 

 Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg