Denne dagen her har vært HEILT fantastisk for meg! SÅ lite skal til folkens!

Jeg har ikke ord, rett og slett! Jeg sprenger snart som en bombe her jeg sitter og det er ikke av sinne som ofte den siste tiden, det er ingen aggresjon i meg overhode og jeg er så lykkelig som ett lite barn på juleaften!  Jeg er like glad inni meg som da vi satt hele dagen og måtte vente til kvelden før vi fikk åpne pakkene, og jeg husker det som det var i går da nissen kom inn døren på Vederhus, og jeg som hadde hele dagen prøvd å berolige mitt yngre søskenbarn med at det bare var bestefar som kledde seg ut, og når nissen faktisk kom hoppet livredd bak sofaen da jeg oppdaget at besten satt i godstolen og nissen stod i døra, jeg hadde hjertebank som aldri før, og det tok en stund før jeg turde meg opp og frem igjen. Så glad er jeg i kveld her jeg ligger på soffaen og kjenner at jeg er litt sliten etter en begivenhetsrik dag! Endelig en dag der jeg faktisk har vært ute i frisk luft, vært på biltur, spist pizza, og vært sosial! Alt går fint så lenge man tar sine forhåndsregler ang smitte, og holder avstand 🙂 og vi blir ikke smittet inni bilen heller så vi har vært på langtur til Eid, og vi har hatt en reise fylt med ekstremt dårlig humor og masse latter ifra alle 3 på tur! Jeg hadde to i bilen som var fast bestemt på at det var hjorter som gikk på jordet på Bryggja, jeg såg at det var hester, men da diskusjonen kom over i at hjortene hadde afro, ja nei da ga jeg helt opp. Så hjorter på Bryggja har visst afro, og er veldig eksotiske 😉 vi kjøpte oss brød på Bakeriet der, og det anbefales på det sterkeste! Så i morra blir det pastasalat og nytt brød, på selveste bursdagen til pappa <3

Jeg har virkelig hatt en så fantastisk dag og det skal så lite til! Jeg kan leve lenge på denne dagen her og med forandret humør ser jeg frem til resten av uka. Jeg har tilogmed fått skværet opp og snakket med en person som betyr mye for meg, så det er noen byrder som er borte fra skuldrene mine og jeg føler meg mye bedre. Jeg tenker man må bli ferdig med agg mot hverandre, for jeg trenger alle jeg har! Alt skal læres, også å samhandle med alle rundt meg, jeg er ikke vant med å forholde meg til andre mennesker som rusfri, og dette er mye læring og feiling mens man går, og Roma ble ikke bygget på en dag, så ha tolmodighet med meg 🙂 så lover jeg å bli bedre og bedre.

Nå er vi tilbake i sofaen og på de faste plassene våres med Greys på tv. Dagen kunne ikke blitt bedre, og nå bare gleder jeg meg til å sove godt i natt og ta fatt på dagen i morgen og feiring av pappaen min som fyller 65år! Gratulerer så masse med dagen på forskudd kjære pappa <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg